📦 Gratis verzending BE vanaf € 50,- /gratis verzending NL vanaf €75,-.📦

home is where the paws are

algemene voorwaarden

artikel 1 Identiteit van de verkoper

Woofzz & Hoofzz CommV handelend onder de naam: Woofzz.be

Woofzz & Hoofzz CommV
Kapellenboslei 3

2950 Kapellen (België)
info@woofzz.be
+(32) 499/744537
BE0775 982 875

artikel 2 Toepasselijkheid

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons als verkoper aan jou als koper.

Wij leveren enkel in België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk. Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft behouden we ons het recht om uw bestelling te weigeren.

Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren

Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als een uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene voorwaarden die ten allen tijden beschikbaar zijn via de website.

artikel 3 Prijs

Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de Klant te dragen taksen of belastingen.
De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

artikel 4 Aanbod

Ondanks het feit dat de online catalogus en de onze website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Woofzz niet. Woofzz is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. Woofzz is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.
Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst.

Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door Woofzz. Woofzz kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product.

artikel 5 Online aankopen

Je kiest de gewenste producten, plaatst deze in het winkelmandje. Nadien geef je je contactgegevens en facturatiegegevens in. Vervolgens kies je je wijze van levering: bezorging op je gekozen adres en ga je naar afrekenen. Je betaalt via de betaalmodule.

Na het aanvaarden van onze algemene voorwaarden en betaling is de aankoop definitief..
Woofzz is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.

artikel 6 Levering en uitvoering van de overeenkomst

Alle goederen worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor een foutieve adresopgave door de klant.

Wij zullen de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.

We zullen geaccepteerd bestellingen met bekwame spoed uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd; verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als wij dat niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling. In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen de 30 dagen na ontbinding terug.

Onze verzendingen gebeuren tot het moment van bezorging aan jou of een door jou aangewezen vertegenwoordiger steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan tijdens het transport. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.

Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeen stemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan, niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit binnen de 48u. na levering melden. Bij eventuele beschadigingen veroorzaakt door het transport behouden wij het recht om foto’s te vragen van het beschadigde product en de verpakking.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

artikel 7 Overmacht

In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.

Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer; stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een telecommunicatie netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden

artikel 8 Eigendomsvoorbehoud

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van Woofzz.
De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van Woofzz te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

artikel 9 Herroepingsrecht

Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen. Binnen de 3 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de aankoopprijs van de producten terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.

Je kan je retourpakket retourneren via een door ons aangewezen koerier.

Om je herroepingsrecht, snel en correct uit te oefenen, kan je ons een email sturen naar: info@woofzz.be. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen. In deze email is ook een verzendetiket terug te vinden die u op de verpakking dient te bevestigen alvorens het product in te leveren bij een ophaalpunt.

Artikelen met duidelijke gebruiksschade (bijvoorbeeld: bijtschade) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Retourneren is helaas niet gratis, hiervoor wordt € 4.99 in rekening gebracht. Dit bedrag wordt verrekend met de productprijs van de geretourneerde goederen.

artikel 10 Klantenservice

De klantendienst van Woofzz is bereikbaar op het telefoonnummer +32 499/744537, via e-mail op info@woofzz.be. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.

artikel 11 Intellectuele eigendom

Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.

Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s, namen, teksten, logo’s, kleurencombinaties, etc. niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

artikel 12 Klachtenregeling en geschillen

Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgisch recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd. Indien om reden van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar Boek VI van het Belgisch Wetboek Economisch Recht.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerd entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link:
https://www.consumentenombudsdienst.be/nl