📦 Gratis verzending BE vanaf € 50,- /gratis verzending NL vanaf €75,-.📦

dog hair is our glitter

Hieronder kan je de meest gestelde vragen terug vinden. Wanneer je toch nog vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier of mail naar info@woofzz.nl.

frequently asked questions

Welke maat heeft mijn hond nodig?

Meten is weten

Halsband en Harnas:

  • Pak een meetlint en meet strak rond de hals van je hond met een vinger er tussen.
  • De maten van halsbanden en harnassen kunnen altijd wat afwijken bij verschillende merken. Dus kijk altijd goed naar het aantal cm wat weergegeven wordt in de keuze menu’s. Bij harnassen zal er ook een maattabel worden weergegeven bij het bewuste artikel.
  • Tip 1: heb je geen meetlint, pak dan een stukje touw om rond de hals te meten en leg dit naast een lineaal om de lengte af te lezen.
  • Tip 2: bij verschillende merken kunnen er altijd andere maatvoeringen zijn. Let dus altijd heel goed op bij de productspecificaties op de gegeven maataanduidingen. En ga er dus nooit klakkeloos van uit dat jouw hond een XS of S nodig heeft, maar meet het altijd voor de zekerheid na ;-)!
Betaalmethodes
  • iDEAL
  • Bancontact
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • ApplePay
Bestellen en Verzenden

Verzending

  • Voor 12:00 uur besteld op een werkdag, is op dezelfde dag verzonden.
  • Heb je je bestelling in het weekend of op een feestdag geplaatst? Dan versturen wij je bestelling op de eerstvolgende werkdag.

Hoe lang duurt het voor mijn pakketje aankomt?

  • Tijdens werkdagen zal je pakketje normaal gezien binnen 3 dagen bezorgd worden binnen Nederland en België.

Verzendkosten

  • De verzendkosten worden berekend bij de uitcheck pagina. 
  • Bestellingen binnen Nederland en België boven de €75,00 worden gratis verzonden.

Wie levert mijn pakketje?

  • Wij verzenden in Nederland met PostNL en in België met Bpost
 
Let op!
  • Tijdens drukke periodes voor de postbezorgers zoals Sinterklaas en Kerst kan het natuurlijk zijn dat de bezorging door overmacht langer duurt.
Retourneren

Het kan natuurlijk altijd dat je bestelling niet is wat je gehoop had, al kunnen wij ons dat moeilijk voorstellen.

Mocht dit toch echt wel het geval zijn, dan vertellen we jou hieronder wat je dan kunt doen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Als de artikelen aan onze voorwaarden voldoen, kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren .
  • Wij zullen dan het bedrag van de aankoop terugbetalen. Stuur een E-mail met de reden van de te retourneren artikelen en info@woofzz.be.
  • Indien de Klant gebruik maakt van zijn Herroepingsrecht, zal de Klant verantwoordelijk zijn voor de kosten van het terugzenden van het Product. Wij willen de CO2-uitstoot zo laag mogelijk houden en denken aan het milieu. U krijgt een non prepaid label of u kunt een zending regelen met een verzendservice naar keuze.

Retourvoorwaarden

  • Indien de Klant gebruik wenst te maken van zijn Herroepingsrecht, kan de Klant het Product retourneren op voorwaarde dat het Product in goede, originele staat is, niet gedragen is en alle prijskaartjes en/of labels er nog aan zitten. Houd er rekening mee dat we op maat gemaakte halsbanden of harnassen strikt niet terugbetalen of omruilen, tenzij het item defect is. De Klant is verantwoordelijk voor de wijze waarop het Product aan Woofzz wordt geretourneerd en draagt ​​alle risico’s totdat het Product door Woofzz is ontvangen.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

  • Woofzz zal alle van de Klant ontvangen betalingen met betrekking tot het/de geretourneerde Product(en) binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van het/de geretourneerde Product(en) door Woofzz terugbetalen. Indien binnen 14 dagen na ontvangst van het Product geen gebruik is gemaakt van het Herroepingsrecht, is Woofzz gerechtigd restitutie te weigeren. De Klant is verantwoordelijk voor het leveren van het bewijs van een tijdig ingeroepen Herroepingsrecht van de Bestelling. De terugbetaling is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling. U ontvangt het geld terug op dezelfde bankrekening als de bankrekening waarmee u uw bestelling heeft betaald.

Wat als mijn bestelling incomplete of beschadigd is?

Het kan natuurlijk zijn dat wij  een fout hebben gemaakt of dat er onderweg iets met je pakket is gebeurd. In dat geval willen we je zo snel mogelijk helpen. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op. Om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen, vragen wij u de volgende gegevens te verstrekken:

– Jouw bestelsnummer

– foto’s van de verpakking

– foto’s van het defecte product

– duidelijke omschrijving van de klacht

Wat doet Woofzz om zo duurzaam mogelijk te leveren?

  • We combineren de hele bestelling. Heb je meerdere artikelen besteld en een of meerdere van deze artikelen is nog niet op voorraad. Dan combineren we de hele zending. En versturen het complete pakket dan iets later. Dan hoeft de pakketbezorger maar één keer te rijden. Het retourneren van een bestelling is voor rekening van de koper. We willen de CO2-uitstoot zo laag mogelijk houden en denken aan het milieu.